O NAS

Kim jesteśmy?

Cześć - z tej strony Marta i Miłosz. Mieszkamy i pracujemy we Wrocławiu, a całe nasze życie związane jest z Dolnym Śląskiem. Poznaliśmy się 10 lat temu i od tej pory podróżujemy razem po świecie. Naszą pierwszą wspólną podróżą był wyjazd All-Inclusive do egipskiej Hurghady. Kolejnym - mini tournee po Europie śladami koncertów zespołu Metallica. Idea niedrogich podróży z plecakiem przypadła nam do gustu tak bardzo, że nie wyobrażamy sobie zwiedzać świata inaczej.

Do tej pory odwiedziliśmy 6 kontynentów i ponad 70 krajów na świecie. Chętnie wracamy do Azji, duże wrażenie zrobiły na nas Stany Zjednoczone, pokochaliśmy Nową Zelandię, a świetnie czujemy się w krajach północnej Europy, dodatkowo minimum raz w roku odwiedzamy Hiszpanię i Włochy.
Jak większość etatowych pracowników, mamy do zagospodarowania tylko 26 dni urlopu. Dodajemy do tego niektóre weekendy i święta państwowe i wychodzi nam całkiem spora suma.

Pod koniec 2018 roku nasza rodzina powiększyła się o trzeciego podróżnika - mamy nadzieję zaszczepić w nim podróżniczego bakcyla, ale wiadomo - nic na siłę.

O blogu

Jest kwiecień 2019 roku - to już nasze drugie podejście do blogowania. Na początku skupiliśmy się na dokumentowaniu naszych podróży, teraz chcielibyśmy również dać coś od siebie wszystkim tym, którzy marzą o organizowaniu podróży na własną rękę lub po prostu poszukują informacji w pigułce na temat konkretnych destynacji.
Przed każdą mniejszą czy większą podróżą robimy szczegółowy plan - co chcemy zwiedzić, jakich wydatków możemy się spodziewać, jakich potraw lokalnej kuchni warto skosztować lub co kupić na pamiątkę. Jest to bardzo przydatne, bo dzięki dobrej organizacji możemy skupić się na tym co lubimy najbardziej - poznawaniu nowych miejsc, spacerowaniu bez mapy i szukaniu perełek, których nie ma w przewodnikach.

Nasz cel

Chcielibyśmy, aby osoby planujące podróż do miejsca, które mieliśmy okazję odwiedzić mogły zaczerpnąć z naszych doświadczeń i uniknąć wielogodzinnego szukania informacji, które znaleźliśmy i przetestowaliśmy już wcześniej. Po tylu latach podróżowania wiemy jaka wiedza jest niezbędna w wyciśnięciu z wyjazdów jak najwięcej przyjemności.
Wiemy również, że nie każdy może pozwolić sobie na długi urlop, dlatego też planujemy podsuwać gotowe rozwiązania na krótkie 1-3 dniowe wypady, które można zaplanować na przykład na weekend.

Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało: backpackerswro@gmail.com